Kickstart Online Ondernemen

Masterclass 2: Tools en mogelijkheden voor online communiceren

Wat werkt nu het best en in welke situatie? En maakt het uit of je dertig medewerkers traint, of dat je met zes mensen tegelijk wil vergaderen?
En wat zijn de alternatieven?
​​Alle ins en outs!

Welke vormen zijn er?

  • 1-op-1
  • 1-op-meer: kleine groep
  • 1-op-heel-veel: grote groep > eenzijdig communiceren

Varianten

  • Alleen ‘zenden’
  • Interactief > groepsgrootte max 10-20(?) (wat je zelf denkt dat je aan kan)

Hoe krijg je Zoom aan de praat?

Dirkje heeft voor jullie de basis-stappen voor het starten met Zoom in 3 korte video’s uitgelegd.
Volg de video’s en probeer het gewoon…je hebt alleen maar wat te winnen!

Stap voor stap

  • Gratis account aanmaken
  • Hoe maak je een meeting aan in Zoom
  • Uitleg over Zoom meeting dashboard

Overzicht Tools

In deze spreadsheet vind je een overzicht + eigenschappen van de meest gebruikte tools voor online communiceren.

Elke middag om 16.00 uur een live Q&A sessie

Voor deze Kickstart is een Facebookgroep geopend.

Hier kan je vragen stellen naar aanleiding van de Masterclass van Ronald en Dirkje over online communiceren en alle andere thema’s stellen.

Zorg dat je je daar nog even aanmeldt, mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Heb jij een vraag of een mooi inzicht!?

>
Scroll naar boven