Jolanda op bezoek bij Meta van Tekst bij Pit om te praten over een aanpassing van de website.

Check een expert, realiseer je zakelijke doelen

Je kent die uitdrukking van de schilder toch? De vakman bij wie thuis de verf van de kozijnen afbladdert… bepaald geen reclame voor je bedrijf, zou je denken. Het gekke is: ik heb het er dagelijks over met klanten. Over wat ze laten zien. Over hun aanbod. De manier waarop ze dat aanbieden aan hun klanten. Hoe waardevol het is om dat op gezette tijden even goed te bekijken.

En bij mij was het de hoogste tijd om daar ook eens naar te kijken, voor mijzelf. Om een expert te checken.

Zo was ik afgelopen donderdag bij Meta, van Tekst met Pit, voor een spardag over mijn website. En het grappige was: ik merkte dat ik al weken vooraf, omdat ik die datum in mijn agenda zag naderen, bezig was met bedenken van woorden en zinnen.
Heel fijn. Maar ik had ook het steeds het idee dat ik het nog niet helemaal zeker wist waar ik heen wilde.  

Nu zijn we dus vier uurtjes en 1 lunch verder. Veel bijgepraat zelfs. Maar wat zo leuk is: er ligt ook ineens een compleet opgeknapte website. Op papier dan, de vormgeving volgt.

We hebben een schets van de structuur. Niet méér, maar minder pagina’s. Heerlijk!
Ik dacht dat ik geen goede foto’s meer had. Maar we hebben de perfecte plaatjes uit een eerdere shoot al min of meer uitgekozen. Ook lekker.
En tegelijk hebben we de inhoud vernieuwd. Althans, die hebben we bedacht.
Meta werkt het morgen voor me uit. Ik ben in de cabrio gestapt en naar Emmeloord terug gereden.  

Maar als jij jezelf dus herkent als die schilder… en je stelt het uit, die klus die je in je hoofd veel groter hebt gemaakt dan het in werkelijkheid was… denk er dan even aan dat het dan soms gewoon slim is om het gewoon niet zelf te willen doen.

Wil jij ook hulp? Bij je het realiseren van je zakelijke doelen? Daar help ik je graag bij.

P.S. Als je niet wilt wachten op mijn nieuwe website mag je me ook gewoon even bellen of mailen.  

>
Scroll naar boven