De dode hoek van mijn klanten

Toen ik vanochtend met de fiets naar mijn kantoor ging, zat ik in een dode hoek.
Ik kan je vertellen dat dat, als je het ziet aankomen, best even spannend is.
Met gelijke snelheid fietste ik, samen met een busje, op een kruising af.
En als ik niet was gestopt, had ik er vast onder gelegen.

Die dode hoek, daarmee komen de meeste van mijn klanten.
Iets wat ze nog niet zien, wat er wel is.
En ik mag die dode hoek dan vaak samen met mijn klant ontrafelen.
Ik hou verder niet van puzzelen, maar hier geniet ik ongelofelijk van.

Een dooie hoek is ook het fenomeen webshop.
Daar is ongelofelijk veel mogelijk.
En er worden verschrikkelijk veel fouten mee gemaakt.

Op donderdagmiddag 2 februari a.s. heb ik Wilma Biemold van Sightkick uitgenodigd om met ons die dode hoek van de webshops door te lopen.
Want niets is wat het lijkt!

Ben je nou nieuwsgierig op welke manier jij een webshop in kunt zetten voor je bedrijf? Of heb je al een webshop en loopt het niet zo, zoals je zou willen?
Meld je vooral aan voor mijn gratis werkmiddag via e-mail. Is het al 2 februari geweest? Vraag gerust naar de opname.

>
Scroll naar boven