6 tips voor aansprekende teksten

Vandaag neem ik je mee in de wereld van pakkende en aansprekende teksten.
Waarom?
Ik merk dat veel van mijn klanten vooral bezig zijn met de inhoud.
En het verpakken van de boodschap is vaak een lastige.
Maar wel noodzakelijk om gemakkelijker klanten aan te trekken.

Wees concreet in de kop van je artikel.
Dus niet: de grote voorsprong…
Maar: hoe je door de juiste hulp een enorme voorsprong kunt bereiken.

Gebruik lijstjes met getallen.
Bijvoorbeeld zoals ik dat gedaan heb in de kop van deze nieuwsbrief.

Doe een aantrekkelijke belofte.
Bijvoorbeeld: nooit meer moe..
Of:
Realiseer je grootste droom.

Maak het gemakkelijk.
Dus gebruik woorden als snel, eenvoudig, gemakkelijk..

Start met woorden als:
Hoe, wat en waarom.

Bijvoorbeeld: waarom je je nooit meer zorgen hoeft te maken over je financiën.
Of: hoe je in 5 eenvoudige stappen van je eczeem afkomt.

Overdrijf een beetje.
En dit is een spannende. En toch is dat wat de lezer graag wil lezen. Zoek het randje op.
Deze maand geef ik aan mijn klanten een expertsessie met de titel:
“Alles waar je je potentiële klant mee wegjaagt”.
Lekker een beetje overdreven, maar wel prikkelend.
Dat maakt nieuwsgierig. En nodigt uit om verder te lezen of je aan te melden.

In de tweedaagse die ik organiseer voor de (door) startende ondernemer komen heel veel zaken aan bod.
Je ideale klant, je aanbod, de manier waarop je met die ideale klant gaat communiceren. Wat je het beste op je website kunt zetten..

En naast die waardevolle twee dagen krijg je een jaar lang toegang tot de experts waar ik mee samenwerk.
En voor april betekent dat dat je onder andere les krijgt van Dirkje over het maken van je contentkalender.
Heb je de gelegenheid om mee te doen aan de Open Werkmiddag met als gastspreekster de intuïtieve Myrjam Vroom.
En geef ik een les over “alles waar je je potentiële klant mee wegjaagt”.

Nieuwsgierig? Meld je aan voor de vrijblijvende intake via mail of via de website.

>
Scroll naar top