Valt er nog wat te beleven?

Een paar weken geleden sprak ik met een dame die huiswerkbegeleiding aanbiedt.
Geen overbodige luxe op dit moment.
Dochterlief, Havo 3, laptoponderwijs, snel afgeleid…
Je kent het wel.

De huiswerkdame vertelde me dat het haar opviel dat kinderen zich nog maar nauwelijks kunnen concentreren.
Vaak maar een minuut of 10.
Daar schrok ik best van.

Toch herken ik het ook bij mezelf.
Het lukt mij nauwelijks meer om een paar uur naar een film te kijken, zonder tussendoor mijn Facebook en mailbox te checken.

Als je weleens beelden van jaren geleden terugziet, dan schrik je daar van.
Wat traag!
We zijn gewend geraakt aan een hoog tempo.
We raken sneller op dingen uitgekeken of vinden het bóring…

Het zit dus niet alleen in kinderen en schermpjes, ook ouderen gaan in diezelfde stroom mee.
We lezen niet meer…
We scannen…
Dat geldt eigenlijk voor alles en iedereen…
Ook over de manier waarop je het internet afstruint en voor de bezoekers die op jouw website komen.

Valt er nog wat te beleven? Zo niet, dan ben ik meteen weer weg.

Wil je meer bezoekers trekken met je website, dan is het dus superbelangrijk dat je site aantrekkelijk is.
Dat het in één oogopslag duidelijk is wat er te beleven valt.

Een van de belangrijkste vragen die een bezoek aan je website moet beantwoorden is wat je te bieden hebt.
Kun jij die vraag kort en krachtig beantwoorden?
En staat dat antwoord ook links boven in beeld op je homepage?
Kan een bezoeker van je site meteen zien waarom hij bij jou aan het goede adres is?

Nee?
Dan zijn er wellicht nog meer dingen waarmee je je website aantrekkelijker kunt maken voor bezoekers.

Wil je weten wat?
Dan zit je hier goed.
Wellicht is onderstaande training iets voor jou.

_________

Bereid je website voor in 1 dag!

Ben jij een ondernemer met een verouderde website?
Weet je heel goed dat dat ding niet echt als een klantenmagneet voor je werkt en is de informatie die er op staat hoognodig aan verversing en vernieuwing toe?
Ben je je er van bewust dat jouw ‘digitale visitekaartje’ niet echt die functie heeft op dit moment en dat er dus iets nieuws moet komen?

En denk je daarnaast:
Waar moet ik beginnen?
Hoe trek ik klanten met mijn site?
Welke informatie is belangrijk en waar moet die informatie dan staan op die website?
En doe je vervolgens dus maar helemaal niets?

Ik heb voor jou dé juiste oplossing. <lees hier verder>

Succesvolle groet,

Jolanda Wicherson

>
Scroll naar boven