Betekenisvol ondernemen. Geen nice to have, maar een must.

Voor een groot deel van mijn klanten is omzet draaien niet een doel op zich.
Natuurlijk moet de schoorsteen roken ….
En daar is geld voor nodig.
Maar mijn klanten, en dat geldt voor mijzelf ook, willen vooral betekenisvol ondernemen.

En betekenisvol in de zin van het zorgen voor een mooi evenwicht tussen commercie en idealisme.
En hoe waardevol, juist op dit moment.
Betekenisvol ondernemen is geen luxe meer.
Geen nice to have…
Maar een must.
Het is nu de tijd de wereld een beetje mooier te maken.
Die wereld die bijna uit haar voegen barst.
En hoe kunnen we dan de wereld beter maken in plaats van verder belasten.
Met vakmanschap boven zakelijk gewin.
Vertrouwen boven controle.
Verbinding boven communicatie.
Van competitie naar samenwerking.

Onze materiële welvaart ( want die is er hoe dan ook nog steeds)  geeft ons de ruimte om ons te concentreren op wat we werkelijk belangrijk vinden.
Te beginnen bij jezelf.
We zijn pioniers.
Al worden we vaak gezien als gelukzoekende eenpitters.
Misschien wel vastgelopen (burn-out) in het harde bedrijfsleven.
Wat is dat toch jammer!
De wereld zou er vast een stuk mooier uitzien als jij kunt doen wat je het allerliefst doet.
Voor jezelf en voor je klanten.

Hoe ziet de wereld er dan wat jou betreft uit?

>
Scroll naar top