De buitenkant versus de binnenkant van je potentiële klant

Ik moet je wat bekennen….
Ik gebruik geen antidepressiva…
Nooit gedaan ook.

En… volgens mij is dat best bijzonder.
1,2 miljoen Nederlanders slikken deze pillen. 1,2 MILJOEN!

Stuk voor stuk mensen met angststoornissen, klachten als depressie, burn-out gerelateerde klachten…
Zie je dat aan de buitenkant aan ze?
Nee.. natuurlijk niet.
En zolang je een glimlach op je gezicht zet.. heeft iedereen het idee dat het goed met je gaat.
Dus klachten… pijn…. Heel vaak is dat iets waar schaamte op zit.
Daar loop je niet mee te koop.

Voor mijn klanten hou ik me onder ander bezig met de klantreis… dus de route die je potentiële klant aflegt, voordat hij of zij bij jou is…

Er is hoop…
Lieve loopbaancoaches, angsttherapeuten, burn-outcoaches, leefstijlcoaches, enzovoort…

Er zijn zoveel klanten voor jullie!!! Miljoenen…
Alleen…. Voordat ze bij jou in de stoel zitten…. Moet jij aan de bak.
Je moet/mag uitpluizen wat er in dat hoofd omgaat van die persoon met die angst, dat verlangen naar die andere baan, met die stress in zijn lijf.
Gaat die persoon naar de huisarts…. Waar hij of zij (lees: 1,2 miljoen mensen) antidepressiva krijgt voorgeschreven… of kijkt ‘ie online… of er alternatieven zijn.

Ik pretendeer niet dat je niet naar de huisarts moet gaan hoor, bij klachten… maar ik ben vooral voor een holistische aanpak. En het niet “onderdrukken” van het probleem. Maar het juist aanpakken.

Alleen… je moet het dan nog wel kenbaar maken…
Dat jij het alternatief bent.
De bal ligt vooral bij jou.
In je acties om zichtbaar te worden.

Vraag je je nu af hoe jij dat kan doen? Vraag dan nu een vrijblijvend strategiegesprek aan.

>
Scroll naar boven