focus op de verkoop van je beste dienst

Zajaijbgodvvjmwp?

Sorry. Ik doe het even zo.
Anders werd de zin zo lang…
En toch is het echt nodig.
Want deze zin omvat alles.

“Zijn al je activiteiten in je bedrijf gericht op de verkoop van je meest waardevolle product?”

Dit is waar het om draait.
En hier draaide het om in de gesprekken die ik ook weer afgelopen week gevoerd heb met gretige ondernemers.
Want, wat zit hier allemaal in omsloten?

Zijn al je activiteiten
Wat doe jij zelf en wat besteedt jij uit?
Hou jij je bezig met je core business.
Of hou je graag alles in eigen hand.
Wil jij leren hoe Canva werkt en zelf je webteksten schrijven.
Misschien wel zelf je btw-aangifte…
Of werk je toe naar de lange termijn.
En voer je een plan uit …
Dat wat JIJ doet maakt of je succesvol bent of niet.
Misschien voel je je wel betrapt. Omdat je per dag een paar uur naar een ander kijkt.
Wat hij doet op social media.
Stel je zou die kostbare tijd gebruiken om je meest waardevolle product aan de man te brengen. Hoe zou dat zijn?

In je bedrijf
Zie jij inderdaad dat je een bedrijf runt? Of is het een uit de hand gelopen hobby.
Ben jij zzp’er (niets mis mee hoor), of ben je bezig met bouwen.
Met het nalaten van een uitwisbare indruk.

Waardevol product…
Deze week had ik weer een geweldige sessie met een ondernemer.
Wat een potentieel die dame.
En wat is het dan jammer dat haar aanbod daar nog niet naar is.
Dat zij allerlei losse producten verkoopt van een paar honderd euro.
Weet je hoeveel klanten je daarvoor moet binnenhalen?!
Wat is de waarde van jouw product?

Gericht op verkoop
Heb jij je bekwaamd in verkopen?
Of ben je vooral vakinhoudelijk bezig?
Start met verkopen…
De rest volgt vanzelf
Het verkoop vak is specialistisch.
Het zijn vaardigheden die over het algemeen te leren zijn.
Heb jij je hierin verdiept?
Of is dat wat je doet puur toeval.
School je hierin.
Huur een coach of mentor in om je de kneepjes van het vak te leren.

Waardevol
Kom je met een onweerstaanbaar aanbod voor je klant?
En ben je je ervan bewust dat des te urgenter het probleem is van je klant,
Des te meer bereid hij of zij is om te investeren?
En in waardevol zit nog meer.
Mag ik je zeggen dat ik deze week op zijn zachtst gezegd verbijsterd was?
Deze week had ik met drie klanten een gesprek die geen zicht hebben op hun cijfers.
Die dus niet weten wat er wekelijks binnenkomt en wat eruit gaat.
Die zich geen doel hebben gesteld.
En hun bedrijf en de waarde daarvan aan het toeval overlaten.
Zij werken stuk voor stuk knetterhard.

“Zijn al je activiteiten in je bedrijf gericht op de verkoop van je meest waardevolle product?”

Wees hierbij vooral eerlijk naar jezelf… Is je antwoord nee… dan wil ik persoonlijk met je delen hoe het er bij mij voorstaat.
Hoe ik persoonlijk te werk ga..
Wat daarin mijn succes is.
Vraag een vrijblijvend en gratis strategiesessie aan zodat ik mijn verhaal aan jou vertellen.

>
Scroll naar boven